Tuesday 16 September 2014

Interesant ca un pinguin toamna

Mi se întâmplă un lucru foarte interesant. de două zile încoace
Folosesc în scris cuvântul îngemănat. Nu-mi plac Gemenii ( zodia, căci născuții deodată mi se par fascinanți ); nu-mi place ideea de dublu, deși am auzit că e vorba mai degrabă de două fețe (una interesată de frivolitate, material, superficial, în timp ce cealaltă e pierdută în cunoaștere și profunzimi; dar nu sunt în nici un fel convinsă).
Cu toate astea, nu am mai folosit niciodată voluntar până acum cuvântul ăsta, îngemănat. Dintr-o dată, mi se pare minunat. Expresiv aproape de un descriptiv ca dintr-un tablou cu peisaj luat. Toate stările la care mă gândesc, pot fi brusc îngemănate.
Poate ne aflăm sub un patronaj al Gemenilor și nu știam. Dar eu nici în alinierea Planetelor nu cred, iar pe astrologi doar din obligație sau amuzament îi ascult.



No comments:

Post a Comment